Solbränna.

Jag har varit ledig idag och den här dagen har jag spenderat i solen till och från hela dagen.
Inte ett moln, satt säkert från kl 11-16. Så nu har ja fått lite färg :)
Inga fläckar eller pigmäntknas, skönt.

Igår köpte jag föresten en kräm från kicks som ska hjälpa till mot bristningar, den va svin dyr men en kompis rekomendera den starkt så ja har använt den igår och idag, magen blir som ny i hyn.
Jag får berätta för er sen om den va bra eller inte. Jag hoppas på det iaf.

Ska till BM på Fredag, vi ska även till Fröslunda och skriva på faderskapet.
På Söndag fyller jag år och på Måndag åker hjärtat till Jämtland.
Sen Lördagen därpå så tar Kim studenten. Mycket som händer kan ja lova och wipppz så har vi en liten bebis hos oss också :)

Nu ska ja klippa Johan och sen ska vi ta en dusch.
Ha de bra.

(Är det bara jag som tycker att allt som har med försäkringskassan, föräldrapenning, mammaledighet är svårt? )


Kommentarer
Postat av: emelie

nää, du är verkligen inte ensam om att tycka de! känns bara som att de är massa papper hit & dit & man blir aldrig nå klokare iaf :P

2010-06-02 @ 23:58:44
URL: http://echoheart.bubbleroom.se
Postat av: Tessan

Det är en DJUNGEL!!! Ett tips är att gå ner till dom och prata med dom "IN REAL LIFE" och spela lite dum och fråga om man har skrivit rätt på papprena.

KRAM!

2010-06-03 @ 06:51:57
URL: http://www.moasjodin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0