ville bara säga...

Ville bara säga att jag har haft mitt körkort i 1 år idag :)
Wihooo va bra det känns, lätt att glömma bort hur otroligt skönt det är med körkort.
Jag va lite sen med att ta det, men jag ville inte och hade absolut inget intresse till att ta tag i det hela och börja övningsköra och plugga teori.
Innan jag tog körkortet så hade jag en daglig stress och press på mej själv att jag en dag verkligen måste ta tag i det, och de går inte på nått sätt att smygla sej igenom det.
Det är verkligen bara en själv som kan ta tag i det och få det överstökat.
Vill du så går det! :)



Kommentarer
Postat av: tellan

vad de där ett pepp-talk till mig ? ;)

2010-06-24 @ 00:09:10
Postat av: Carro

Håller med! =)

2010-06-24 @ 14:35:31
URL: http://CarolinFridolfsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0