Boda Borg

Ja igår va vi på bodaborg i Oxelösund, fy fasen va kul vi hade det.
Vi va där från klockan 10 till halv sju. Idag kan ja knappt röra mej, har sån himla träningsverk.
Men de va helt klart värt det :)
Vi åt tacobuffé där och sen vart det vaniljglass med vit chokladsås, hur gott som helst!
På kvällen vart det pizza hemma hos mamma.



Jag kände mej väldigt klumpig och uppblåst när vi klättrade, kröp, hoppa osv.
Jag va med Victor och Joanna. Victor va så rolig för han sa att vi inte va nå bra lag för jag va tjock, Joanna handikappad och han själv kort. Men vi lyckades få ihop 9 stämplar :)
Jag tog det väldigt lugnt igår, kände att ja inte kunde flyga runt hur som helst. De ligger ju faktiskt en liten lilltuss  min mage.

Idag är de Söndag och pappsen är här just nu, han ska hämta Victor.
Jag är så trött idag och halsbrännan vill inte ge sej.
Vi har faktiskt varit på babyproffsen också, kollade lite på barnvagnar och bilbarnstolar.

Ne de va allt för den här gången. Hej då!
Elina och Lilltuss

Kommentarer
Postat av: tellan

har ni börjat funderat ut lite namn än då ? :)

2010-03-08 @ 11:45:36
Postat av: till tellan

Aah, vi sitter och ruvar på ett par namn :) men dom håller vi för oss själva,hah!

2010-03-09 @ 10:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0