Chile.



Idag har ja varit ledig, så skönt så.
Vad har jag gjort då? klev upp vid 7 och tvättade, eller mobilen ringde då men ja snooza lite.
Efter tvätten tog ja bilen ner på stan och glutta runt lite, skulle vilja ha ett par leggings som är lite bootcut.
Hitta ingenstans, så vet du vart man kan få tag på de så snälla säg.
Handlade lite hundmat till Ruff hos veterinären och mötte upp mamma, Joanna och Kim. Dom hade kört ett core-pass på Balanze. Alla tre har köpt träningskort där nu i 3 år framöver.
Kul att dom ska bli smala och snygga nu när ja sväller 1kg om dagen, not.
Men när lilltuss är ute ur magen så ska ja ta över Joannas träningskort och få tillbaka kroppen som jag hade innan.
Ingen tjockis mamma här inte :) nerå, jag vill bara va hälsosam.
Joanna den jäveln ska flytta till Sthlm, ska gå en hår och makeup skola där.
Den startar i Augusti, precis när vi fått lilltuss..

Mamma ska klippa mej strax, ska ta topparna.
Medans mamma klipper så ska vi titta på en film sen vi va små, vi är i Chile på den filmen.
Jag har inge minne av att ja har sätt filmen så de ska bli kulit.
Jag måste bara skryta lite, ja gjorde en maträtt som svärmor brukar göra och Johan älskar den och den vart så jäla god :) mmmmm.


Dom här små jeansleggingsarna hittade ja nere på stan,
köpte inget men kunde inte sluta titta och känna på dom.
Hur små som helst :)



Ha de bäst, nu ska ja ta en samarin och gå över till mamma.


Kommentarer
Postat av: Moster Jo

jag kommer hälsa på mosters pluutttinull så fort jag kan :) sen när jag känner massa pengar så kan jag skämma bort min lilla pluttinull :)

2010-03-11 @ 19:33:31
Postat av: Anonym

vilket mulligt ansikte du fått. :)

2010-03-14 @ 09:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0