Hammerdal

Sitter i Hammerdal hos svärföräldrarna och har precis ätit kroppkakor,
gott som godis om ja får pilla bort fläsket :)

Resan hit gick bra, Ruff är så duktig och åka bil. Jag med om ja får säga.
Jag fick väldigt ont i mina fötter men inga större problem, ska köpa mej ett par stödstrumpor.

Igår så åkte vi till Hallviken, packade ihop oss och tog skotrarna till fyringen.
Jag fick 25 stycken fiskar, så ja kom tvåa i våran lilla fisketävling.
Idag har vi varit i ström på dollar och shoppat lite småsaker och när vi kom hem igen så satte ja mej och gick igeom 5 kartonger med barnkläder som ja hämtade i hallviken hos Per.
De mesta va rosa så de blir ju smidigt med en tjej men de va också mycket som båda könen kunde ha.
Johan är nere i källarn och slipar vaggan som vi ska ta med oss hem, de va mammas morfar som gjorde den när hon väntade mej och den har vi legat i allihopa och så får de fortsätta :)
Vi ska måla den vit och laga en liten trasig detalj på den.

Imorgon går ja in i vecka 23, när vi va och fiskade så va de världens liv i magen.
Jag hade svårt att konsentrera mej på fisken för de sparkade så otroligt mycket i magen. Världens härligaste känsla!!

Nä nu ska ja och Hanna ta en långpromenad med Ruff. Imorgon blir de träff med mina brudar :)
Saknar Liv, Christine och Marika varenda dag och de ska bli super kul och träffa dom nu igen.

Heå!




Kommentarer
Postat av: marika

hej gumman! år å dagar sen ja kolla din blogg nu, liten söt mage du fått :D du skulle sett min med bianca :p ja gick upp 33 kg när ja vänta henne :D

såg att du vva i hammedal :D de e ja åxå bli här till på fredag. skulle vart kul bara å se skymten av dej.

hoppas ni har det bra å får en trevlig påsk.. ni ha inte tagit reda på om bebis e en pojke/flicka? för ja e ganska säker på va det e :D

2010-04-02 @ 10:11:16
URL: http://annamarika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0