Vecka 20.

Går in i vecka 20 idag, hela 5 månader har nu gått.
Jag och Anna satt och diskuterade igår och vi kom fram till att barnet i magen inte växer lite hela tiden utan en dag känner man att poff 1cm sen är de lugnt och sen poff 1cm :)
Så kände iaf hon och så känner jag nu, för vissa dagar är magen stenhård och ja kan knappt röra mej för de rör sej och sväller osv. De är iaf vad vi tror :)

Ska ta mej ner till stan nu med Joanna, de är så sjukt fint väder idag.
Jag börjar jobba klockan 13 till stängning.
Ikväll är de massa bra på tv, kanske ska köpa den nya ben&Jerrys inför soffkvällen.

Ha de bra allihopa, för de har jag :D


Mina nya mamma-leggings, hur sköna som helst :)


Så här ser jag magen :)


Kommentarer
Postat av: Moster Jo

trodde första bilden va före grav. bild men sen fatta jag :)

2010-03-09 @ 12:43:46
Postat av: Anonym

Vilken fin mage du får Elina :)

Kram Kia

2010-03-09 @ 17:25:42
Postat av: Jessica

Gullig mage =)

Hoppas allt e bra!!

2010-03-10 @ 20:08:09
URL: http://mamijessica.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det ett grönt linne eller klänning du har på dej ?

likanr den på H&M

2010-03-15 @ 07:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0