V.31

Gick in i vecka 31 i Torsdags. Bristningarna fram på magen sprider sej långsamt.
De är mindre kul men det är faktiskt det enda negativa med den här graviditeten :)
Så ja får se det från den ljusa sidan.
Idag har vi varit på IKEA, köpte lite bebis saker.
Ja läser en tjejs blogg och hon är i vecka 35, hennes vatten gick här om dagen och ja tror hon är på bb nu och har fått sin lilla bebis. Då fick jag mej en tankeställare, jag är så himla inställd på att det är 9 veckor kvar, men
om mam leker med tanken så skullen våran lilltuss kunna komma vilken dag som helst.
Kan ju även gå över tiden. Så jag har fått lite stress angående prylar och saker kring lilltuss.
Men vi har det viktigaste :)

En bild på magen v31+2


Nu ska vi äta lite här sen ska vi ha spel och film kväll hos mormor och hogan :)

Kommentarer
Postat av: Tina

Vi tänkte köpa en på bonusmöbler, men när vi väl va och tittade på den tyckte vi inte om den. Så nu har vi hittat en finare på IKEA. Hur mår du och magen ? :) visste inte att du redan är i vecka 31, tror du va i vecka 20 då jag läste din blogg senast. Snart har du en liten.

2010-06-01 @ 09:34:14
URL: http://tiinaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0