Vecka 30.

Idag går vi in i vecka 30, nu måste ja säga att de känns nära :) och lite på riktigt.
Jag börjar förstå att det ligger en liten krabat i våran mage som faktiskt vill ut inom kort.
Hur mår jag då?
Alldeles utmärkt, jag känner knappt av graviditeten.
Har börjat bli lite svullen om ben, fötter och händer. Förlovningsringen hänger nu mera runt halsen.
Halsbrännan är kvar men annars så är det kanon med mej och jag hoppas att jag mår så här bra till slutet.
För ja försvinner från Gina en vecka innan beräknad förlossning (30 Juli), sen får vi väll se om de blir så.

Jag har varit ledig idag och bara tagit det lugnt, vi har haft så otroligt varmt här idag, jag har gått runt i en liten klänning och svettats hela dagen.
Hämtade ut ett gratis startpaket från barnenshus idag, de va lite blöjor, tvättmedel, amningsskydd, en soptunna för blöjor, tvål, tidningar och en cd. Inte illa, helt gratis :)

Mormor bjöd på middag idag så jag, Joanna, Maja och Caiza gick dit och la oss i solen medans vi väntade på maten. Tror ja fick lite färg :)

Kollade även på en konsert på Caizas skola, hon spelade bas, så duktig.
Nä nu ska ja lägga mej och läsa en jätte bra bok jag fick av mamma. Den heter barnaboken.

Här kommer lite bilder från dagen.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0