Long time..

Nu va de ett tag sen ja skrev här.
Jag va på ett jätte mysigt ljusparty hos mamma igår, nu säljer hon ljus från partylite.
Beställde två saker.
Lillasyster Kim är nu i Toronto hos våran faster och kusiner, hon har de så bra där.
Lite avis faktiskt, men så fort vi har sparat ihop lite pengar och Mellanie blivit lite större så ska vi också åka dit.
Dom vill träffa både Johan och Mellanie.

Idag ska ja och Joanna gå en sväng på Tuna, va ett tag sen ja va där och hälsade på mina ginatjejer.
Ha de bra, här kommer 2 bilder på våran underbara lilla tjej.


Mellanie i bilen påväg hem till farmor och farfar i Jämtland


Kan inte sätta ord på hur mycket jag älskar min lilla prinsessa!


Kommentarer
Postat av: KG

Ahhh min Lilla MELLIS :D <3 Jag saknar er MASSOR !! {lskar dig blogg :P

2010-10-29 @ 17:56:49
URL: http://kimgallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0