Bilder på mirakel Mellanie





Här kommer två bilder på våran älskade dotter, hon är nu 6 veckor.
Jag njuter varje sekund med Mellanie.
Apropå kort på våran dotter, jag tar ungefär 10 kort om dagen och ja har hur mycket kort som helst på henne men jag väljer att inte publicera så mycket här ute på nätet.
Men någon bild då och då kommer ja att slänga ut även om ja tycker att de är lite läskigt.
Jag är ju så otroligt stolt över min vackra, underbara dotter, de är ju jag som har fött ut henne och hon har vuxit i min mage i 42 veckor så de är ju klart att man vill visa upp henne :)

Vi mår jätte bra och jag älskar livet som mamma, att vara hemma och pyssla om min lilla dotter är underbart!


Kommentarer
Postat av: malin & alicia

åh lilla raring mellanie :) vad hon är fin!

2010-09-27 @ 09:04:45
Postat av: Carro

Så fint! :)

2010-09-27 @ 10:01:13
URL: http://carolinfridolfsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0