Gammelmormor.

Igår fick min älskade gammelmormor somna in.
Självklart är jag ledsen och tårarna kom men hon fick somna in i lung och ro.
Jag är jätte glad att Mellanie fick träffa henne och inom mej känner jag att gammelmormor väntade på Mellanie.
Nu är det som de är, de blir min andra begravning på 22 år.

Nä, ska gå och byta tröja på mej och Mellanie för någon spydde precis ner mej :)
Sen ska vi ner på stan.
Viste ni föresten att de finns bara en tjej i Sverige som stavar Mellanie som vi har gjort.
Lite kul :)

Älskar min familj!



Kommentarer
Postat av: Moster Jo

Ne ursch att johan aldrig kan gå på toa o spy alltså !! Ne men va häftigt fast nu kommer väl hela sverige börja med det!!

2010-09-06 @ 21:53:31
URL: http://joannagallardo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0